Proste domowe sposoby na potencje mogą okazać się wystarczającym rozwiązaniem w walce z tą uciążliwością, o ile zaburzenia wzwodu wynikają ze stanu emocjonalnego czy mają podłoże hormonalne. Niekiedy brak erekcji jest wynikiem siedzącego trybu życia czy niezdrowej diety, w tym wypadku sprawdzi się dokonanie pewnych prostych zmian.

Aktywność fizyczna

Pierwszym polecanym sposobem na poprawienie swoich funkcji seksualnych jest aktywność fizyczna. Warto wykonywać przede wszystkim w regularny sposób ćwiczenia, mające na celu wzmocnienie organizmu. Jest to ważne, przy problemach z erekcją, gdyż pozwoli na poprawę krążenia oraz wpłynie w pozytywny sposób na układ naczyniowo-sercowy. Polecane są również ćwiczenia fizyczne, które rozwiną parę partii ciała, w tym samym czasie i zadziałają korzystnie na poziom testosteronu w organizmie. Ćwiczenia i różnego rodzaju aktywność fizyczna poprawia budowę ciała, co ma pozytywny wpływ na samopoczucie i poprawia samoocenę. Jest to bardzo ważne w relacjach z partnerem. Osoba czująca się atrakcyjnie czuje się również pewna siebie w trakcie łóżkowych igraszek. Nie boi się bliskich kontaktów i łatwiej jej uzyskać wzwód. W wielu przypadkach to właśnie brak wiary w siebie, niepokój i lęk, uniemożliwia mężczyźnie uzyskanie wystarczającego wzwodu do odbycia stosunku płciowego.

Dieta

Na erekcję wpływa również w dużym stopniu dieta mężczyzny. Muszą być w niej obecne pewne ważne składniki, czyli przede wszystkim:

  • Cynk– jest to pierwiastek, który bierze udział w syntezowaniu testosteronu. Jest on obecny w takich składnikach pokarmowych, jak: chude mięso, jajka, kasza gryczana, ciemne pieczywo, orzechy, otręby czy owoce morza.
  • Witamina E– określana również jak witamina płodności. Odpowiada ona za wzmocnienie ścianek naczyń krwionośnych ora polepszenie funkcjonowania układu sercowo-naczyniowego, oprócz tego stymuluje wytwarzanie plemników. Znajdziemy ją w migdałach, szpinaku, oleju słonecznikowym, orzechach i słoneczniku.
  • Arginina– czyli aminokwas potrzebny do syntezy tlenku azotu, a więc substancji odgrywającej ważną rolę w całym procesie erekcji. Jest ona obecna w drobiu, owocach morze, czerwonym mięsie, szpinaku, żółtkach jaj, siemieniu lnianym i orzechach.

Ponadto mężczyzna powinien również pamiętać o rezygnacji z alkoholu i palenia papierosów. W diecie należy także jak najbardziej zmniejszyć ilość spożywanych tłuszczów nasyconych. Natomiast cukry proste powinny być zamienione na te złożone.

Zioła

Oprócz samej diety i aktywności fizycznej, w celu poprawy erekcji, warto zapoznać się z tematem ziołolecznictwa. Wiele rodzajów ziół, wpływa bardzo korzystnie na proces erekcji. Warto sięgać zwłaszcza po takie rośliny, jak: maca, korzeń lukrecji, żeń-szeń, guarana, jagoda jałowca brazylijskiego, miłorząb, liść Damiana, buzdyganek naziemny, dynia, orzech, wierzbownica. Różnią się one swoim działaniem. Najchętniej wybierany przez panów jest zwłaszcza żeń-szeń, który poprawia pracę układu krążenia, ponadto dobrze oddziałuje na układ hormonalny i reguluje układ nerwowy. Ponadto, można również sięgnąć po suplementy ziołowe, które zawierają w sobie połączenie różnych ekstraktów z ziół. Z pewnością takie wzbogacenie diety, wpłynie korzystnie na potencję. Odznaczają się one wysoką skutecznością i co ważne, są bezpieczne w użytkowaniu, gdyż ich skład jest całkowicie naturalny. Należy jedynie pamiętać, aby taki produkt zakupić z zaufanego źródła.

Zmniejszenie działania stresu

Zaburzenia erekcji wynikają w wielu przypadkach z psychiki mężczyzny. Niekiedy niezbędna okazuje się psychoterapia, jednak czasem wystarczy jedynie zredukowanie obecności stresu w życiu. Warto zacząć walczyć z przemęczeniem, znaleźć zawsze trochę czasu na odpoczynek i relaks. Wpłynie to korzystnie na życie seksualne.

Give a Comment